facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 12. 4. 2006

Nová fixní dome kamera Axis 216FD

axis_216fd_615.jpgAxis Communications rozšířila svou nabídku v oblasti fixních dome kamer o kompaktní model 216FD. Tato kamera nabízí spolu s kompaktním designem také odolný kryt, což ji předurčuje pro použití v obchodech a školách. Axis 216FD díky objektivu s proměnlivým ohniskem, automatické cloně a čipu s progresivním skenováním poskytuje výborný obraz. Videostream z kamery má až 30 snímků za sekundu při použití rozlišení VGA. Zpracování obrazu v kameře zaručuje ostrý a jasný obraz i v případě zhoršených světelných podmínek. Kamera využívá formáty Motion JPEG a MPEG-4.

Síťová kamera obsahuje vestavěný mikrofon a nabízí připojení vnějších reproduktorů. Je tak vhodná pro aplikace sledování a vzdáleného dohlížení, které vyžadují schopnost vidět, slyšet a případně komunikovat s návštěvníky či nepovolanými osobami v reálném čase. Vestavěná podpora Power over Ethernet podle standardu 802.3af snižuje instalační náklady – přívod energie lze realizovat stejným kabelem jako pro přenos zvuku, obrazu a dat. Kamera Axis 216FD je podporována v mnoha průmyslových aplikacích díky programu Axis DP.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.