facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 14. 4. 2011

Nová divize marketingu GTS Czech

Společnost GTS Czech změnila od dubna organizační strukturu. Všechny marketingové role včetně marketingové komunikace, segmentového marketingu, produktového řízení a komplexních zákaznických řešení byly sjednoceny do jedné divize. Jejím ředitelem se stal Pavel Brabenec, dosavadní ředitel divize produktů a projektového řízení. Tereza Vránková, která doposud působila jako ředitelka marketingové komunikace GTS Czech, se nově stala ředitelkou marketingové komunikace mateřské skupiny GTS Central Europe (GTS CE). PR manažerka GTS Czech Lucie Řeřichová pak nyní rovněž zastává stejnou pozici v rámci skupiny GTS CE.



Pavel Brabenec vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVÚT v Praze se specializací na telekomunikační systémy a na University of Pittsburgh ve Spojených státech získal titul MBA. Během své více než osmnáctileté telekomunikační praxe pracoval v různých telekomunikačních společnostech. V Českém Telecomu zastával pozici výkonného ředitele pro plánování a návrh sítí, řízení zákaznických řešení a projektů. Do společnosti GTS Czech přišel na začátku roku 2008 ze společnosti IBM Global Business Services, kde pracoval čtyři roky ve funkci manažera zákaznických řešení pro telekomunikační operátory v rámci regionu střední a východní Evropy, Afriky a Blízkého východu.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.