facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 9. 3. 2022 - Zdeněk Gric

Norský fond Verdane kupuje marketingovou platformu BrandMaster

Norsko-český BrandMaster, respektive celou skupinu Papirfly Group, do které BrandMaster vedle firem ImageVault a Papirfly patří, strategicky posiluje Verdane. Evropský kapitálový fond spravující více než tři miliardy eur s portfoliem 120 startupů. Za blíže nespecifikovanou částku tak přispěje ke globální budoucnosti platformy na správu a automatizaci marketingových i kreativních procesů, jejíž vývoj probíhá ze Zlína.



Společnost také plánuje rozšířit řady vývojářů a kreativců, kteří by pomohli s vývojem globálního nástroje v Česku a zřízením dalších tuzemských poboček. Mezi uživatele nástroje patří například BMW, Helly Hansen, Unilever či další známé značky z indexu S&P 500. Očekávaný obrat Papirfly Group, do které BrandMaster patří, se za rok 2021 se pohybuje kolem 600 milionů korun.

Cesta novému partnerství BrandMasteru s fondem Verdane vedla i přes Zlín. Norský nástroj na automatizaci a řízení marketingových výstupů totiž v roce 2017 akvíroval zlínskou digitální agenturu Martina Lansdbergera Pospíšila Madeo. Do kolébky českého designu se následně přesunul kompletní vývoj celé platformy a Pospíšil zaujal pozici ředitelé celé pobočky. V roce 2021 pak celý BrandMaster spojila norská skupina Papirfly Group s dalšími subjekty na poli marketingových technologií (ImageVault a PapirFly), a zvýšila tak důležitost zlínské pobočky pro globální expanzi. Další pobočky má skupina například v Londýně, Stockholmu, Oslu, Stuttgartu a New Yorku, odkud však řídí primárně marketing a operativu. Verdane tak do svého portfolia vítá dobře etablovaného evropského hráče na poli marketingových platforem.

Verdane do Papirfly Group vstoupí v průběhu února 2022, aby uplatnil svou specializaci na rozvoj SaaS (software as a service) společností. Doplní tak současné směřování norského nástroje o mezinárodní síť expertů a rozšíří provozní týmy s cílem vybudovat globálního hráče na poli cloudových marketingových nástrojů.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.