facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 3. 2021 - Zdeněk Gric

Nordic Telecom posílil Petr Škop

Na post Chief Commercial Officer v telekomunikační společnosti Nordic Telecom nastupuje Petr Škop (45). Do nejužšího vedení firmy přichází ze společnosti CETIN, kde v posledních pěti letech zastával funkci Head of Product Management. Petr Škop bude v Nordicu zodpovědný za nastavení obchodní strategie a prodej internetových služeb. Pro absolventa ČVÚT v Praze, který odstartoval kariéru v Českém Telecomu a dlouhé roky působil na různých manažerských pozicích ve společnostech GTS Central Europe, Deutsche Telekom a naposledy CETIN, představuje přestup do týmu Nordic Telecomu novou profesní výzvu.



„Rád bych zúročil své zkušenosti z vytváření a provádění rozvojových strategií. Nordic Telecom považuji za velmi perspektivní telekomunikační firmu. Aktuálně jsme jedním z největších poskytovatelů vysokorychlostního internetu v Česku, a věřím, že máme potenciál dostat se mezi TOP hráče na trhu,“ uvedl Petr Škop s tím, že jeho hlavním úkolem bude nastavení úspěšné obchodní strategie pro produkty Nordic internet a Nordic TV.

„Petr má za sebou dlouholetou úspěšnou kariéru v telekomunikacích. Věříme, že nám pomůže s další expanzí,“ dodal Jan Čornej, výkonný ředitel společnosti Nordic Telecom.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.