Aktuality -> IT Business - 21. 1. 2022 - Zdeněk Gric

Nordic Telecom mění výkonného ředitele

Na pozici výkonného ředitele v telekomunikační společnosti Nordic Telecom nastoupí od 1. února letošního roku Libor Dočkálek (48). Ten působí ve vysokých manažerských pozicích firmy již od jejího založení před šesti lety. Poslední dva roky zastával Dočkálek funkci ředitele pro strategii a produkty. Nahrazuje dlouholetého CEO Jana Čorneje, během jehož působení se stal Nordic Telecom jedním z pěti největších poskytovatelů internetového připojení v Česku.



„Nordic Telecom má potenciál stát se štikou českého telco trhu. Po mnoha náročných akvizicích a fúzích je před námi dokončení konsolidace a integrace a posilování naší tržní pozice,“ uvedl Libor Dočkálek.

Libor Dočkálek je absolventem Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. Má téměř 25 let manažerských zkušeností z telekomunikací a poradenství. Před příchodem do Nordic Telecomu působil v poradenské společnosti PwC na pozici provozního ředitele, kde byl odpovědný za týmy marketingu, financí, IT, infrastruktury a řízení rizik. Dlouholeté pracovní zkušenosti z oboru načerpal u operátora O2. Pracovně působil nejen v České republice, ale také ve Švédsku, Německu, Velké Británii nebo Itálii.

Mezi jeho záliby patří zejména vytrvalostní sporty. Aktivně se věnuje triatlonu, maratonu a běhům na lyžích a má za sebou i extrémní závody, jako Norseman nebo Winterman.


 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.