facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 4. 2019

Nordic Telecom má posilu pro svoji retailovou expanzi

Společnost Nordic Telecom získala výraznou posilu do svého týmu před chystanou aukcí kmitočtů pro sítě páté generace. Na pozici Chief Commercial Officer nastupuje Jan Roule. Jan je absolvent ČVUT FEL, obor telekomunikace. Mimo jiné pracoval ve společnosti Radiomobil, kde pomáhal se vstupem mobilního operátora Paegas na trh a budoval jeho image. Později z pozice ředitele Wholesalu a Partnershipu připravoval půdu pro vstup virtuálních operátorů. Naposledy působil jako ředitel prodeje rezidentním zákazníkům ve společnosti T-Mobile, kde bylo jeho hlavním cílem výrazně zvýšit výkon celé B2C prodejní sítě. Je odborník na oblast telekomunikací a prodejních strategií, působí také jako mentální kouč mnoha vrcholových sportovců a manažerů. Jan bude mít v Nordic Telecomu na starosti, kromě jiného, nastavení efektivní obchodní strategie a prodej Nordic 5G internetu a Nordic TV.



„Na této pozici bych rád společnosti Nordic Telecom pomohl v oblasti růstu a prodeje a také s její ambicí změnit stávající telekomunikační trh. Jsem si jistý, že díky férovému přístupu můžeme vrátit důvěru v telekomunikace. Mým hlavním cílem bude pokrytí službami pevného internetu 1,3 milionu domácností do konce roku 2020,“ říká ke své nové pozici Jan Roule.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.