facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 4. 2019

Nordic Telecom má posilu pro svoji retailovou expanzi

Společnost Nordic Telecom získala výraznou posilu do svého týmu před chystanou aukcí kmitočtů pro sítě páté generace. Na pozici Chief Commercial Officer nastupuje Jan Roule. Jan je absolvent ČVUT FEL, obor telekomunikace. Mimo jiné pracoval ve společnosti Radiomobil, kde pomáhal se vstupem mobilního operátora Paegas na trh a budoval jeho image. Později z pozice ředitele Wholesalu a Partnershipu připravoval půdu pro vstup virtuálních operátorů. Naposledy působil jako ředitel prodeje rezidentním zákazníkům ve společnosti T-Mobile, kde bylo jeho hlavním cílem výrazně zvýšit výkon celé B2C prodejní sítě. Je odborník na oblast telekomunikací a prodejních strategií, působí také jako mentální kouč mnoha vrcholových sportovců a manažerů. Jan bude mít v Nordic Telecomu na starosti, kromě jiného, nastavení efektivní obchodní strategie a prodej Nordic 5G internetu a Nordic TV.



„Na této pozici bych rád společnosti Nordic Telecom pomohl v oblasti růstu a prodeje a také s její ambicí změnit stávající telekomunikační trh. Jsem si jistý, že díky férovému přístupu můžeme vrátit důvěru v telekomunikace. Mým hlavním cílem bude pokrytí službami pevného internetu 1,3 milionu domácností do konce roku 2020,“ říká ke své nové pozici Jan Roule.


 
  

- PR -

Konec papírování, digitalizujte a usnadněte si práci!

IT Systems 3/2024V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na vývoj digitalizace ve světě peněz, tedy v oblasti finančnictví a pojišťovnictví. Dozvíte se například, proč je aktuální směrnice PSD2 v inovaci online bankovnictví krokem vedle a jak by její nedostatky měla napravit připravovaná PSD3. Hodně prostoru věnujeme také digitalizaci státní správy a veřejného sektoru, která nabírá obrátky.

  

- PR -

ERP v cloudu

Je skutečně pro každou firmu?


Chcete držet krok s dobou a zvažujete přechod na cloudový ERP systém? Není divu. Cloudová řešení jsou bezpochyby trendem a umožňují firmám rychleji rea­go­vat na změny a nové výzvy, kterým musí v dynamickém a neustále se proměňujícím světě podnikání čelit.