facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 10. 2005

Nonstop neomezené volání do všech pevných sítí v ČR

Volný, poskytovatel připojení a hlasových služeb pro domácí a firemní uživatele, představuje novou službu volání za paušál. VOLNÝ TelefoNet umožňuje neomezené telefonování do všech pevných sítí po celé ČR po celý den za 399 Kč měsíčně! Také firemní uživatelé využijí výhod neomezeného volání do pevných sítí pouze za měsíční paušál 699 Kč. Volný TelefoNet poskytuje navíc volání do mobilních sítí a do zahraniční za nejnižší ceny na trhu.

Volný TelefoNet je služba postavená na bázi technologie VoIP, která na českém trhu doposud chyběla. Uživatelé volají jakkoliv dlouho po celé ČR časově neomezeně za nízký měsíční paušál. Se službou Volný TelefoNet se uživatelé mohou odpojit od pevné telefonní linky, neboť jim nyní pro telefonování a internet postačí pouze jejich internetové připojení. Volný navíc poskytuje zcela zdarma telefonní přístroj podporující IP telefonii, a to při podpisu smlouvy na dva roky. V aktuální nabídce jsou dva IP telefonní přístroje: WELL LP-302 a VOGUE 8820IP. Další možností je pořídit si IP bránu ASUS VP100, která se používá pro připojení analogových telefonů.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.