Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 10. 2006

Nokia spouští internetový prohlížeč WidSets

nokia_widsets_642.jpgSpolečnost Nokia představila WidSets, službu založenou na Web 2.0 a nezávislou na výrobci mobilního telefonu, která automaticky mnohočetně přiřazuje preferované RSS kanály a obsahy vytvářené uživateli. WidSets dovolují uživatelům vytvářet si vlastní knihovnu obsahů díky volnému výběru, - počínaje RSS kanály, přes blogovou poštu až k on-line fotoalbům, jež jsou mnohočetně přiřazovány kterémukoli mobilnímu přístroji vybavenému technologií Java nové generace. WidSets zajišťují aktualizace těchto obsahů a vytváří s webem symbiotický vztah, který umožňuje oběma médiím pracovat najednou.

WidSets je nezávislý webový prohlížeč určený pro mobilní telefony a přinášející na trh rozsáhlý soubor vlastností jako například WidSets Templates, které dovolují uživatelům obsáhnout i své vlastní webové stránky či blogy, ať pro svou soukromou potřebu či pro další, jimi vybrané uživatele. Společné filtry umožňují komunitě rozšiřovat WidSets Library prostřednictvím upozorňování na nové obsahy, o kterých uživatel nevěděl. Uživatelské rozhraní WidSets funguje na principu „vyber a ulož“, který zajišťuje operativnost během několika vteřin. To nejlepší nakonec – vytvoření účtu WidSets je zdarma a použití WidSets je optimalizováno pro minimální spotřebu dat.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.