facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 23. 5. 2006

Nokia rozšiřuje Intellisync Device Management

Intellisync_Mobile_621.jpgNokia oznámila rozšíření podpory pro podniková zařízení, která jsou schopna využívat správu zařízení Open Mobile Alliance Device Management (OMA DM). Její řešení pro podniky Intellisync Device Management nyní umožňuje správu zařízení na dálku, aniž by byla nutná instalace jakéhokoli programového vybavení na přístrojích schopných využívat OMA DM.

Správcům informačních technologií umožňuje snadno použitelné administrativní webové rozhraní spravovat podniková zařízení schopná využívat OMA DM na dálku, s přístupem k serveru pro správu zařízení umístěnému buď ve vlastním objektu dané společnosti, nebo u poskytovatele služeb, nebo v zařízení mobilního operátora. Systém Intellisync Device Management lze použít ke správě podnikových zařízení společnosti od okamžiku, kdy jsou zapojena, až do ukončení životního cyklu. Toto řešení může nyní spravovat konfigurace a nastavení, distribuci, instalaci, upgrade a odinstalaci aplikací a umožňuje dodržování pravidel zabezpečení systémů. Navíc lze na dálku zablokovat nebo odstranit ztracené nebo špatně umístěné zařízení. Řešení bude důležité při komplexní správě nastavení zařízení jednotlivých zaměstnanců v rámci rozsáhlých podnikových hlasových a e-mailových řešení.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.