facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 3. 2006

Nokia má nového generálního ředitele

Jan_Kolimar_613.jpgOd 1. května 2006 bude mít divize mobilních zařízení společnosti Nokia Česká a Slovenská republika nového generálního ředitele. Ján Kolimár (37) přichází do Prahy z pozice Obchodního ředitele Nokia CMO Rusko. Victor Saeijs (40), který vedl společnost od srpna 2003, odchází do Düsseldorfu na pozici v Evropském managementu společnosti a bude zodpovědný za rozvoj nových prodejních kanálů a celkovou obchodní strategii.

Ján Kolimár pochází ze Slovenska, kde v roce 1992 absolvoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě. V minulosti pracoval pro Slovenskou televízii, francouzskou mediální společnost IP Havas, či pro FIAT Slovenská republika. Jeho kariéra u společnosti Nokia začala v roce 1999 v divizi mobilních telefonů Nokia Slovenská republika, kde působil jako oblastní ředitel. Od roku 2004 vykonával Ján Kolimár funkci obchodního ředitele Nokia CMO Rusko. Ján Kolimár je ženatý, ve volném čase hraje rád golf, lední hokej a v zimě si také rád zalyžuje. Mezi jeho velké koníčky patří historie.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.