Aktuality -> IT společnost - 28. 7. 2005

Nokia je šestou nejhodnotnější značkou

Prestižní magazín Business Week ocenil značku Nokia jako šestou nejhodnotnější značku na světě. Nokia se tak posunula v žebříčku značek z loňského osmého místa o dvě příčky nahoru a zvýšila svou hodnotu o 10 %. Při vytváření žebříčku BusinessWeek zvolil metodiku společnosti Interbrand, protože ta oceňuje značky podobným způsobem, jako analytici oceňují jiná aktiva, tedy na základě pravděpodobných budoucích výnosů. Tyto odhady zisku jsou poté přepočítány na dnešní hodnotu, přičemž se bere v úvahu i to, jaká je pravděpodobnost, že tyto zisky budou opravdu realizovány.

Společnost Interbrand při sestavování žebříčku nejhodnotnějších značek na světě do výpočtů zahrnuje mnoho faktorů. Aby mohla být značka do žebříčku vůbec zařazena, musí splňovat několik podmínek: mít hodnotu vyšší než jednu miliardu dolarů, vytvářet nejméně třetinu zisku společnosti mimo domácí trh a zveřejňovat marketingové a finanční údaje.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.