facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 6. 2006

Nokia a Siemens sloučí své komunikační jednotky

Společnosti Nokia a Siemens oznámily, že mají v úmyslu sloučit skupinu Nokia Networks Business a obchodní jednotku Siemens, oblast mobilních a pevných sítí, do nové firmy s názvem Nokia Siemens Networks. Joint Venture s podíly 50-50 vytvoří předního světového hráče se silnou pozicí v důležitých rostoucích segmentech infrastruktury a služeb pevných a mobilních sítí.

Společná firma by měla vyvíjet a implementovat produkty a služby generující tržby a současně snižující náklady, a to díky své velikosti a globálnímu dosahu. Nokia Siemens Networks bude mít jeden z nejlepších výzkumných a vývojových týmů na světě se schopností investovat do nové generace pevných a mobilních produktových platforem a služeb. Nová společnost bude schopná konkurovat v oblasti pevné a mobilní konvergence na světové úrovni, bude mít globální základnu zákazníků, silnou přítomnost na rozvinutých i nových trzích a jednu z největších servisních organizací ve svém odvětví. Nokia Siemens Networks bude schopna svým zákazníkům nabídnout ucelené portfolio produktů pro pevnou a mobilní síť, podpořené kompletní řadou profesionálních služeb.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.