Aktuality -> Komunikace a sítě - 21. 6. 2006

Nokia a Navicore spouští prodej satelitní GPS

Nokia_LD3W_625.jpgSpolečnosti Nokia a Navicore ohlásily v ČR a na Slovensku zahájení prodeje balíčku satelitní navigace, který obsahuje Navicore Personal 2006/1 pro mobilní telefony a bezdrátový GPS modul Nokia LD-3W. Navicore Personal je uživatelsky jednoduchá GPS navigace, která je speciálně vyvinutá pro tzv. chytré telefony. Majitelům nabízí jednoduchou cestu k nalezení cílové destinace při cestách automobilem, cyklistice nebo při pěší turistice. Navicore Personal disponuje výrazným zobrazením mapových podkladů na displeji mobilního telefonu a obsahuje hlasovou navigaci s podporou češtiny i slovenštiny.

Navigační systém umožňuje zasílání popisu místa, kde se právě nacházíte, vašim přátelům v textové podobě a není závislý na fungování GSM sítě, neboť mapové podklady jsou nainstalovány přímo v mobilním zařízení. Bezdrátový GPS modul Nokia LD-3W lze připojit ke kompatibilnímu mobilnímu telefonu, běžnému počítači, notebooku nebo PDA pomocí technologie Bluetooth. Modul má malé rozměry (78,4 x 45,4 x 16,5 mm) a váží pouhých 65 g. Minimální provozní doba je 15 hodin, pohotovostní pak až 7 dní. Díky nejmodernějšímu GPS čipu Sirf Star III disponuje podporou 20 frekvenčních kanálů, typickou odchylkou pouhých 5-10 metrů, sekundovou obnovovací frekvencí a rychlým zjištěním polohy (45 s při studeném startu, 2 s při opětovném spuštění).

 
  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?

  

- PR -

Specializovaná vyhledávací řešení překonávají generativní AI

V kontextu neutuchajícího zájmu o generativní AI se nás zákazníci často ptají: "Co nabídnete oproti AI?" Správá otázka ovšem zní: Co vlastně mohou generativní AI řešení nabídnout oproti specializovaným vyhledávacím systémům pro firemní data?