Aktuality -> IT Business - 19. 8. 2005

NEXTRA vybrala agenturu Tanagra

Společnost NEXTRA Czech Republic vyhlásila vítěze výběrového řízení na reklamní agenturu, ve kterém zvítězila agentura Tanagra. V posledním kole tendru, kterého se účastnili dva kandidáti, dostala Tanagra přednost před agenturou Ledoborec. Podle marketingového a PR manažera společnosti NEXTRA Czech Republic Lukáše Rampase bude spolupráce s agenturou Tanagra v oblasti ATL i BTL aktivit zahájena 1. září 2005.

Hlavním úkolem spolupráce bude posilování pozice značky NEXTRA a podpora produktů elektronických komunikací, které společnost poskytuje svým klientům. NEXTRA plánuje ve 2. polovině letošního roku aktivní propagaci své značky a poskytovaných služeb. Posílení marketingových aktivit souvisí s úspěšným působením společnosti NEXTRA Czech Republic na českém trhu.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.