NEXTRA doplňuje nabídku ADSL o službu NextPhone

Uživatelé vysokorychlostního internetu ADSL mohou využít další doplňkový produkt společnosti NEXTRA Czech Republic. Jedná se o novou telefonní službu NextPhone, která je poskytována ve třech variantách v cenových relacích paušálu od 1,- Kč až do 199,- Kč (bez DPH). NextPhone umožňuje telefonování v rámci sítě Nextra zdarma, volání do ostatních sítí je zpoplatněno vteřinovou tarifikací 0,99 Kč do pevné sítě ČR a 4,50 Kč do mobilní sítě ČR. Společně se službou NextPhone začíná společnost NEXTRA Czech Republic nabízet též plné zpřístupnění účastnického vedení.

NextPhone poskytuje komfort klasické telefonní služby včetně přidělení veřejného telefonního čísla. Pro zřízení služby NextPhone je nutnou podmínkou aktivní přístup k síti internet prostřednictvím služeb ADSL společnosti NEXTRA. Službu NextPhone je možno používat nad libovolnou ADSL přípojkou splňující příslušné požadavky na přenosovou rychlost. Novinkou v produktovém portfoliu Nextra je možnost kompletního ukončení telefonní služby Českého Telecomu a její nahrazení službou NextPhone. Tato varianta je dostupná pro všechny nové i stávající zákazníky, kteří využijí ADSL na plném přístupu prostřednictvím technologické platformy sesterské společnosti Telenor Networks. Služba NextPhone je určena výhradně pro běžné použití uživatelem. Není určena například pro telemarketing, automatické vytáčení, nepřetržité nebo převažující přesměrování hovorů, faxový přenos a modemové vytáčené připojení (dial-up).

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.