facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 23. 1. 2014

NextiraOne vylepšila své řešení OneCockpit

NextiraOne rozšířila své řešení OneCockpit o nové technologie a aplikace, které mohou být prostřednictvím této služby proaktivně řízeny. Služba OneCockpit využívá aplikace a nástroje pro monitoring nové generace sloučené v rámci jediného dashboardu (řídicího panelu), který pokrývá všechny klíčové technologie a výrobce. Dashboard je přístupný z libovolného zařízení, včetně mobilních nástrojů jako jsou tablety a smartphony. Verze 2 rozšiřuje podporu OneCockpit pro řešení spolupráce o systémy Avaya, Cisco Business Edition 6000 (BE6K), Alcatel OTBE a brány AudioCodes.



Nová verze posiluje také podporu technologií pro datová centra o úložná řešení NetApp. Společně s podporou technologií Cisco Nexus &UCS a VMware, kterou přinesla již první verze, pokrývá nyní OneCockpit všechna řešení NextiraOne, založená na produktech FlexPod a ExpressPod.

 

V oblasti infrastrukturních řešení podporuje služba OneCockpit sítě typu LAN a WAN a bezdrátové infrastruktury, přičemž verze 2 přidává podporu bezdrátových technologií Cisco a Alcatel, stejně jako Cisco CBQoS a IPSLA. Informace o kvalitě sítě jsou přitom shromažďovány ze všech síťových řešení využívajících technologie Cisco, které byly navrženy a implementovány společností NextiraOne. OneCockpit ve verzi 2 podporuje navíc i aplikace, včetně Microsoft Exchange. OneCockpit monitoruje servery Microsoft Exchange, stejně jako aplikační procesy a služby. Poskytuje tak lepší přehled o výkonu a podporuje práci uživatelů v prostředích využívajících nástroje na týmovou spolupráci.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.