Aktuality -> IT Business - 30. 4. 2014

NextiraOne se mění na Dimension Data

Společnost Dimension Data sjednotila pod značku Dimension Data vybrané pobočky společnosti NextiraOne, které v únoru 2014 získala akvizicí. Pod společnou korporátní značkou Dimension Data bude nyní pracovat 1 850 nových zaměstnanců ve 13 zemích.



„Cílem převzetí vybraných poboček NextiraOne bylo rozšíření našeho zastoupení v Evropě, společně s posílením našich obchodních aktivit v sektoru menších a středně velkých firem, obchodních společností, poskytovatelů služeb i v sektoru veřejné správy. Zároveň jsme v celém regionu získali další specialisty s bohatými znalostmi a zkušenostmi. Začleněním NextiraOne pod značku Dimension Data můžeme urychlit realizaci naší evropské obchodní strategie,“ uvedl Andrew Coulsen, generální ředitel Dimension Data pro Evropu.

 

„Právě jsme nastartovali proces uvedení našeho společného portfolia na trh, se začleněním schopností NextiraOne v oblasti sjednocené komunikace a spolupráce, kontaktních center, mobility, bezpečnosti, virtualizace, IT infrastruktury, videoslužeb a datových center do současných kompetencí Dimension Data. Společně dokážeme vytvořit komplexní nabídku služeb od jediného poskytovatele. S NextiraOne pod naší značkou směřujeme k pozici předního evropského systémového integrátora,“ dodal Coulsen.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.