Aktuality -> IT Business - 30. 4. 2014

NextiraOne se mění na Dimension Data

Společnost Dimension Data sjednotila pod značku Dimension Data vybrané pobočky společnosti NextiraOne, které v únoru 2014 získala akvizicí. Pod společnou korporátní značkou Dimension Data bude nyní pracovat 1 850 nových zaměstnanců ve 13 zemích.



„Cílem převzetí vybraných poboček NextiraOne bylo rozšíření našeho zastoupení v Evropě, společně s posílením našich obchodních aktivit v sektoru menších a středně velkých firem, obchodních společností, poskytovatelů služeb i v sektoru veřejné správy. Zároveň jsme v celém regionu získali další specialisty s bohatými znalostmi a zkušenostmi. Začleněním NextiraOne pod značku Dimension Data můžeme urychlit realizaci naší evropské obchodní strategie,“ uvedl Andrew Coulsen, generální ředitel Dimension Data pro Evropu.

 

„Právě jsme nastartovali proces uvedení našeho společného portfolia na trh, se začleněním schopností NextiraOne v oblasti sjednocené komunikace a spolupráce, kontaktních center, mobility, bezpečnosti, virtualizace, IT infrastruktury, videoslužeb a datových center do současných kompetencí Dimension Data. Společně dokážeme vytvořit komplexní nabídku služeb od jediného poskytovatele. S NextiraOne pod naší značkou směřujeme k pozici předního evropského systémového integrátora,“ dodal Coulsen.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.