Aktuality -> Komunikace a sítě - 21. 4. 2006

NextiraOne dodala řešení IP telefonie do Océ

Společnost NextiraOne Czech oznámila úspěšné dokončení implementace řešení IP telefonie v Océ-Česká republika. Řešení IP telefonie v Océ je postaveno na softwarové technologii Cisco Call Manager, v oblasti koncových zařízení využívají v současné době zaměstnanci Océ téměř 150 IP telefonů Cisco. Telefony obsahují nejmodernější funkce jako zmeškané hovory, možnost opakovaného volání, volba adresáře, vzkazy, blokování hovoru, konferenční hovory apod. Navíc dovolují propojení s osobním počítačem a realizovat volání přímo z aplikace Microsoft Outlook.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.