facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 21. 4. 2006

NextiraOne dodala řešení IP telefonie do Océ

Společnost NextiraOne Czech oznámila úspěšné dokončení implementace řešení IP telefonie v Océ-Česká republika. Řešení IP telefonie v Océ je postaveno na softwarové technologii Cisco Call Manager, v oblasti koncových zařízení využívají v současné době zaměstnanci Océ téměř 150 IP telefonů Cisco. Telefony obsahují nejmodernější funkce jako zmeškané hovory, možnost opakovaného volání, volba adresáře, vzkazy, blokování hovoru, konferenční hovory apod. Navíc dovolují propojení s osobním počítačem a realizovat volání přímo z aplikace Microsoft Outlook.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.