facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 21. 4. 2006

NextiraOne dodala řešení IP telefonie do Océ

Společnost NextiraOne Czech oznámila úspěšné dokončení implementace řešení IP telefonie v Océ-Česká republika. Řešení IP telefonie v Océ je postaveno na softwarové technologii Cisco Call Manager, v oblasti koncových zařízení využívají v současné době zaměstnanci Océ téměř 150 IP telefonů Cisco. Telefony obsahují nejmodernější funkce jako zmeškané hovory, možnost opakovaného volání, volba adresáře, vzkazy, blokování hovoru, konferenční hovory apod. Navíc dovolují propojení s osobním počítačem a realizovat volání přímo z aplikace Microsoft Outlook.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.