facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 24. 3. 2006

NextiraOne boduje na českém trhu v IP telefonii

iptel612.jpgSpolečnost NextiraOne Czech zaznamenává v oblasti dodávek řešení IP telefonie rekordně rostoucí zájem o VoIP technologie a potvrzuje tak svou vedoucí pozici v oblasti implementací IP řešení na bázi technologií Cisco. K zákazníkům NextiraOne se na českém trhu řešení IP telefonie zařadilo v poslední době mnoho podniků z nejrůznějších odvětví: Moravia IT, Metrostav, Nestlé, BAUHAUS, agentura Czech Trade, právní sdružení Clifford Chance, Johnson&Johnson a další.

K nejčastějším důvodům přechodu českých podniků na IP telefonii patří:
  • nižší náklady na novou infrastrukturu v porovnání s náklady na rozšíření stávajícího řešení
  • úspora poplatků za telekomunikační spojení
  • zvýšení komfortu volání a využívání nových aplikací postavených na IP
  • centralizace správy komunikační infrastruktury a její sjednocení do jediné sítě

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.