facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 11. 2018

NETGEAR uvádí na trh třípásmový mesh extender řady Nighthawk

Společnost NETGEAR uvádí na český a slovenský trh nový třípásmový bezdrátový mesh extender NETGEAR Nighthawk X6 (EX7700). Novinka nabízí rychlejší připojení a širší pokrytí stávající sítě Wi-Fi, včetně jednotného síťového názvu i hesla zajišťujících vysokou plynulost připojení napříč celou domácností.



Nový bezdrátový mesh extender Nighthawk X6 se čtyřjádrovým procesorem používá třípásmovou Wi-Fi technologii FastLane3, která využívá vyhrazený bezdrátový 5GHz kanál pro vzájemnou komunikaci mezi extenderem a routerem. Tato technologie v kombinaci s MU-MIMO, Smart Connect a standardem AC2200 poskytuje rychlé a spolehlivé připojení s kombinovanou rychlostí až 2,2 Gb/s (866 + 866 + 400 Mb/s) bez ohledu na počet připojených zařízení. Pokrytí celé domácnosti v rozsahu až 186 m2 zajišťuje čtveřice vysoce výkonných interních antén se zesilovači.

Výhodou nového zařízení je také možnost využití jednotného názvu a hesla pro sítě vytvořené zvlášť routerem a extenderem. Zatímco u klasických extenderů se uživatelé museli ke každé síti přihlašovat zvlášť, v případě Nighthawk X6 to neplatí a uživatelé se mohou plynule pohybovat napříč domácností bez negativního dopadu na stav či kvalitu připojení. O výběr konkrétní sítě se stará technologie Smart roaming, jež pro každé z používaných zařízení automaticky vybere nejoptimálnější síť a ihned ho k ní připojí.

Snadné nastavení a správu mesh extenderu Nighthawk X6 zajišťuje instalace skrze webový prohlížeč a funkce Push ‘N’ Connect využívající WPS. Stav bezdrátové sítě si uživatelé mohou ověřit skrze mobilní aplikaci WiFi Analytics dostupnou pro operační systém Android. Součástí nového mesh extenderu jsou také dva gigabitové ethernetové porty umožňující kabelové připojení libovolných zařízení.

Mesh extender Nighthawk X6 je v prodeji za doporučenou koncovou cenu 3 430 korun / 132 euro s DPH.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.