facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Netgear rozšiřuje možnosti datových úložišť ReadyDATA

Společnost Netgear uvedla na trh nový nástroj pro zálohování a obnovení dat ReadyRECOVER, kterým rozšiřuje možnosti svých datových úložišť ReadyDATA. Jde o zálohovací software vytvořený exkluzivně pro platformu ReadyDATA, který nabízí přírůstkové zálohování vybraných počítačů a serverů každých 15 minut. Jednotlivé zálohy přitom mohou být naprosto nezávisle použity k obnově jednotlivých souborů, složek, databází nebo celých systémů na jakoukoli fyzickou či virtuální platformu.



Software ReadyRECOVER tak umožňuje vytvářet pravidelné přírůstkové zálohy dat jako plnohodnotné body obnovení. Každý snapshot totiž zachycuje nejen data, ale také systém Windows včetně všech nastavení i dat pro rychlou obnovu celého systému. ReadyRECOVER vytváří zálohy dat ve formátu VHDX, připravené k rychlému obnovení do virtuálního nebo fyzického počítače. Využívá přitom hardwarové komprese a deduplikace dat po jednotlivých úlohách.
 


Nástroj NETGEAR ReadyRECOVER je licencován za instalace na jednotlivých počítačích. Cena verze pro ochranu virtuálních serverů začíná na 369,99 USD, u verze pro fyzické servery na 979 USD a ochrana jednotlivých PC přijde na 94,99 USD.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.