facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 9. 2019

NETGEAR představuje firemní mesh řešení s cloudovou správou

Společnost NETGEAR přichází na trh s novou verzí služby NETGEAR Insight 5.7. NETGEAR Insight představuje řešení v podobě mobilní aplikace či cloudového portálu, které umožňuje snadno a rychle nakonfigurovat více firemních zařízení současně a ty následně monitorovat a spravovat odkudkoli na světě v dosahu internetového připojení v nepřetržitém režimu 24/7. Nejnovější rozšíření této služby přináší uživatelům řadu dalších zajímavých funkcí, včetně možnosti používat tuto službu v rámci až 22 vybraných firemních produktů, jako jsou přepínače, přístupové body a další síťová zařízení.



NETGEAR Insight Instant Mesh v sobě snoubí dvě inovativní technologie – patentované třípásmové mesh Wi-Fi a platformu pro vzdálenou správu Insight. Zajišťuje tak vysoce spolehlivé a rychlé připojení se širokým pokrytím a nepřetržitou správou. NETGEAR Insight Instant Mesh je kompatibilní až s pěti přístupovými body WAC540 a WAC564. Zařízení lze libovolně kombinovat, přičemž jedno z nich slouží jako zdroj, zbývající plní funkci extenderů. Funkce pro jednotlivé přístupové body si uživatel může nastavit sám, nebo jejich výběr nechá automaticky na službě Insight.

Instant Captive Portal umožňuje snadno a rychle vytvořit pokročilý intuitivní captive portál pro klienty, kteří mají zájem připojit se k jejich firemní Wi-Fi síti. Nabízí například možnost přihlášení se k sociálním sítím včetně statistik, přizpůsobení reklamy, session management a log storage. Instant Captive Portal lze snadno konfigurovat a přizpůsobovat prostřednictvím všech bezdrátových zařízení NETGEAR Insight (WAC5xx a Orbi Pro).

Další novinky dostupné ve verzi Insight 5.7:

  • Vytváření časových harmonogramů pro jednotlivé SSID napříč více sítěmi; snadné zapnutí a vypnutí SSID. 
  • Odstraňování problémů pomocí rychlostního testu. Uživatelé tak získají rychlost připojení deklarovanou jeho poskytovateli a zároveň budou schopni specifikovat jednotlivé problémy spojené s připojením (např. zpoždění či ztráta paketů). 
  • Hromadná registrace/přidání až 50 zařízení současně prostřednictvím nahrání souboru .csv na cloudový portál či naskenování QR/bar kódů těchto zařízení pomocí mobilní aplikace Insight. 
  • Možnost administrátora přidělit jednotlivým klientským firmám kredity za předplatné služby Insight a kredity za další služby Insight, jako je Instant VPN či Instant Captive Portal.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?