facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 15. 5. 2006

Ness oznamuje rekordní výsledky

Ness620.jpgSpolečnost Ness Technologies oznámila finanční výsledky za 1. čtvrtletí roku 2006. Provozní zisk meziročně vzrostl o 35 % na 7,9 milionu USD. Čistý zisk z běžné činnosti dosáhl rekordních 6,3 milionu USD, o 29 %více než ve stejném období roku 2005. Výnosy meziročně stouply o 21 % a dosáhly rekordních 107 milionů USD. Zisk na akcii činil 0,18 USD oproti 0,14 USD ve stejném období roku 2005. Objem rozpracovaných zakázek dosáhl rekordních 527 milionů, což je o 28 % více než před rokem. Počet zaměstnanců celosvětově vzrostl postupně o 1055 na celkových 7000. Byla dokončena akvizice společnosti Innova Solutions, která posílila offshorové kapacity v Indii.

Výhled na příští období
Ve druhém čtvrtletí roku 2006 společnost Ness očekává výnosy v rozmezí 112 až 118 milionů USD a zisk na akci mezi 0,14 a 0,17 USD, přičemž tyto odhady berou v úvahu náklady na integraci převzaté společnosti Innova, které se v tomto období projeví. Očekávané výsledky za celý rok 2006 zůstávají beze změny: výnosy mezi 470 a 485 miliony USD a zisk na akcii od 0,80 do 0,85 USD.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.