facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 31. 5. 2005

Nepište si poznámky

Panaboard_UB7325.jpgSpolečnost Panasonic uvádí na trh nové typy Panaboardů.Tyto „elektronické flipcharty“ (u některých typů včetně projekční plochy) slouží jako bílá psací tabule s možností tisku zaznamenaných poznámek na běžný kancelářský papír nebo jejich následnému přenesení do připojeného PC. Kromě již prodávaných Panaboardů UB-5315 a UB-5815 nabídne letošní kolekce tři nové modely: UB-5325 se dvěma využitelnými plochami á 850 x 1330 mm, UB-5825 (850 x 1692 mm) a UB-7325, který má na psaní 3 plochy (po 850 x 1330 mm s celkovým obsahem 3,4 m2) a k tomu navíc samostatnou projekční plochu. Každý Panaboard je standardně vybaven USB rozhraním. Přenos popsané plochy do počítače nebo tisk dokumentů z počítače je díky tomu velmi rychlý.

K Panaboardům je dodáván software Dokument manažer, umožňující po stažení poznámek do počítače jejich úpravu a následnou archivaci či rychlé přeposlání elektronickou poštou. S interaktivním Panaboardem KX-BP800 můžete zpřístupnit prezentace a průběh jednání vašim obchodním partnerům po celém světě a zároveň ho využít při běžných poradách jako projekční plochu pro zobrazení dat z počítače. Elektronické tabule Panaboard jsou kompatibilní s operačními systémy Windows 98/Me/2000/XP a na českém trhu se nové modely objeví v květnu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.