Neomezené volání na pevnou linku

telefon631.jpg VOLNÝ přichází s novou službou VOLNÝ Hlas Nonstop. VOLNÝ Hlas Nonstop nabízí neomezená místní a meziměstská volání do pevných sítí v ČR za měsíční paušál jen 239 Kč bez DPH (284,41 Kč s DPH). Zákazníci tak mohou volat na pevnou linku neomezeně, 24 hodin denně, zdarma. Podobně jako VOLNÝ Hlas je i služba VOLNÝ Hlas Nonstop založena na předvolbě operátora, tzn. zákazníci používají svoji klasickou pevnou telefonní linku, ale volají prostřednictvím telekomunikační sítě VOLNÝ.

Nová služba VOLNÝ Hlas Nonstop je určena rezidenčním zákazníkům. Za měsíční paušál VOLNÝ nabízí neomezené volání do pevných sítí v České republice. V porovnání s cenami Českého Telecomu za obdobnou službu (tarif Telefon Nonstop) ušetří zákazníci například na paušálu 19% měsíčně. Služba VOLNÝ Hlas Nonstop je dostupná na všech pevných telefonních linkách v ČR. Umožňuje uživatelům telefonovat kamkoliv a kdykoliv ze stávající pevné linky, aniž by bylo nutné měnit telefonní číslo nebo vytáčet kód operátora před každým hovorem. VOLNÝ Hlas Nonstop má také řadu dalších výhod. Kromě nízkých minutových sazeb je to například on-line přehled uskutečněných volání. Počet hovorů není omezen. Místní a meziměstská volání nejsou účtována po dobu prvních 30 minut, poté jsou hovory účtovány minutovými sazbami dle ceníku služby.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.