facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 7. 4. 2009

Nejtenčí notebook ze všech?

Alespoň to tvrdí Dell o svém novém notebooku Adamo, který má zaujmout už na první pohled designem a kvalitou zpracování. Model Adamo není jen novým produktem, ale také novou značkou, jejíž jméno ponesou v budoucnu nejatraktivnější designové produkty od Dellu. Název je odvozen z latinského „zamilovat se“ a cílem této značky je spojit v sobě nejmodernější estetické a designové trendy, možnosti personalizace a nejnovější technologie.


Kromě samotného notebooku je v nabídce široká řada doplňků, periferií a příslušenství z barevně sladěné kolekce nesoucí rovněž značku „Adamo by Dell“. Zákazníci si mohou vybrat například externí pevné disky (250 nebo 500 GB), externí DVD a Blu-ray mechaniky nebo pouzdra a brašny.
V současnosti nejsou produkty „Adamo by Dell“ k dispozici na našem trhu, ale v budoucnu se po potřebných lokalizacích plánuje rozšíření jejich dostupnosti i na další trhy včetně České republiky.



Specifikace

  • Šasi z jediného kusu hliníku a profilovaná klávesnice s podsvícením
  • Tloušťka 16,4 mm
  • Dvě barevná provedení -  Onyx a Pearl s širokou nabídkou doplňkového příslušenství
  • Procesory Intel Core 2 Duo s technologií Intel Centrino
  • 13,4" skleněný full HD displej 16:9 (edge to edge)
  • SSD jednotky
  • Systémová paměť DDR3
  • Bluetooth 2.1, WiFi draft N, HSDPA modul
  • 2 porty USB, 1 kombinovaný port USB/eSATA, Display Port, port RJ-45
  • MS Windows Vista Home Premium

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.