facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 27. 1. 2016

Nejlepší projekty z oblasti IT Service Managementu za rok 2015

IT Service Management - diplomV rámci 10. Výroční konference itSMF Czech Republic byli vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu. Na prvním místě se umístil projekt Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně, který realizovala společnost LBMS. Druhé místo získal projekt Unified Monitoring realizovaný společností sIT Solutions CZ pro Českou spořitelnu. Na třetím místě skončil projekt integrovaného systému řízení provozu a bezpečnosti podnikového ICT od společnosti Service & Support, který byl realizován pro společnost Dopravní podnik města Brna.



Soutěž ITSM Projekt roku se zaměřuje srovnáním projektů zaměřených na oblast řízení poskytování IT služeb napříč společnostmi. Do finále letos postoupilo celkem 5 projektů, které hodnotila porota složená z odborníků akademické a komerční sféry. Na čtvrtém a pátém místě se umístily projekty přihlášené společností ALVAO.

První místo
První místo


Na vítězném projektu automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně porota ocenila především to, že se zaměřil na optimalizaci a automatizaci celé řady ITSM procesů včetně plánování a řízení lidských zdrojů. Hlavním přínosem vítězného projektu bylo výrazné zlepšení komunikace s businessem prostřednictvím procesu a nástrojů demand managementu.

Druhé místo
Druhé místo


Druhý oceněný projekt realizovaný pro Českou spořitelnu řešil zejména monitoring infrastruktury, end-to-end monitoring aplikací a proces event managementu, který byl plně podporován monitorovacími nástroji. Porota u něj ocenila velmi zajímavé přínosy, k nimž patřila i optimalizace procesu change managementu a konsolidace CMDB.

Třetí místo
Třetí místo


Projekt integrovaného systému řízení provozu a bezpečnosti podnikového ICT, který byl realizován pro Dopravní podnik města Brna, zaujal porotu především díky jeho relativně velmi nízkému rozpočtu a krátké době implementace.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.