facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 10. 2012

Nastavení roamingových služeb

usnadňuje nová aplikace O2 v zahraničí

Společnost O2 uvolnila novou aplikaci pro chytré telefony s operačním systémem Android i pro telefony Apple iPhone. Aplikace obsahuje kompletní ceník roamingových služeb - hovorů, SMS, MMS i datového připojení. Stačí jen vybrat zemi, kde se uživatel se svým mobilním telefonem nachází, a zemi, kam chce volat. Aplokace okamžitě zobrazí cenu všech nabízených roamingových tarifů, tedy Volání bez hranic, O2 Eurotarifu i O2 Smart Roamingu. Aplikace přitom pro své fungování nepotřebuje datové připojení.



Roamingový tarif je přímo z aplikaci možné také změnit - kliknutím na požadovanou službu se odešle aktivační SMS operátorovi. Stejně tak je možné si z aplikace pomocí SMS aktivovat jednorázový nebo opakovaný roamingový datový balíček. S datovými balíčky mohou být zákazníci O2 v zahraničí on-line za velmi příznivou cenu - jeden megabyte dat v rámci Evropské unie stojí jen dvě koruny.

 

Kromě cen a možnosti nastavení roamingových tarifů a datových služeb obsahuje aplikace také vybrané důležité informace, jako je například návod, jak telefonovat a posílat zprávy v cizině, či přehled tísňových linek v zahraničí.

 

Aplikaci O2 v zahraničí lze stáhnout z portálu O2 Active.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.