Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 10. 2012

Nastavení roamingových služeb

usnadňuje nová aplikace O2 v zahraničí

Společnost O2 uvolnila novou aplikaci pro chytré telefony s operačním systémem Android i pro telefony Apple iPhone. Aplikace obsahuje kompletní ceník roamingových služeb - hovorů, SMS, MMS i datového připojení. Stačí jen vybrat zemi, kde se uživatel se svým mobilním telefonem nachází, a zemi, kam chce volat. Aplokace okamžitě zobrazí cenu všech nabízených roamingových tarifů, tedy Volání bez hranic, O2 Eurotarifu i O2 Smart Roamingu. Aplikace přitom pro své fungování nepotřebuje datové připojení.



Roamingový tarif je přímo z aplikaci možné také změnit - kliknutím na požadovanou službu se odešle aktivační SMS operátorovi. Stejně tak je možné si z aplikace pomocí SMS aktivovat jednorázový nebo opakovaný roamingový datový balíček. S datovými balíčky mohou být zákazníci O2 v zahraničí on-line za velmi příznivou cenu - jeden megabyte dat v rámci Evropské unie stojí jen dvě koruny.

 

Kromě cen a možnosti nastavení roamingových tarifů a datových služeb obsahuje aplikace také vybrané důležité informace, jako je například návod, jak telefonovat a posílat zprávy v cizině, či přehled tísňových linek v zahraničí.

 

Aplikaci O2 v zahraničí lze stáhnout z portálu O2 Active.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.