facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 10. 3. 2005

Nárůst prodeje digitálních fotoaparátů Konica Minolta

Minolta dynax 7D.jpgSpolečnost Konica Minolta prodala za uplynulý rok v České republice celkem 34.000 kusů digitálních fotoaparátů, což představuje 120 procentní nárůst oproti roku 2003. Vedení společnosti to hodnotí pozitivně – jako potvrzení pozice. Za nárůstem prodeje digitálních fotoaparátů značky Konica Minolta stojí především to, že firma staví na modelech řady DiMAGE Z. Těch se v období leden až prosinec 2004 prodalo v ČR 16.500 kusů.

Konica Minolta loni překvapila především v segmentu digitálních zrcadlovek, kde obsadila přední příčky mezi největšími dodavateli v ČR. Vlajkovou lodí se stala digitální zrcadlovka Dynax7 Digital,které se za necelý měsíc se prodalo 200 kusů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.