facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 5. 2005

Nárůst obratu Oki Systems

Zastoupení japonské společnosti Oki pro Českou republiku a Slovensko ohlásilo své hospodářské výsledky. Ve finančním roce 2004 končícím 31. 3. 2005 dosáhla společnost Oki Systems (Czech and Slovak) obratu 272 mil. Kč, což znamená 7% nárůst oproti předchozímu roku. Zisk po zdanění dosáhl 1,7 mil. Kč. Pozitivní výsledky byly v loňském roce podpořeny především úspěšným prodejem barevných digitálních LED tiskáren, jejichž podíl na celkovém obratu činí 27 %. Vzhledem k rychle rostoucímu trhu barevných laserových/LED tiskáren v České republice i na Slovensku firma předpokládá pokračování tohoto růstu i v dalších letech.

Podle výsledků průzkumu společnosti IDC dosáhla společnost Oki v České republice v hodnotě prodaných barevných desktopových laserových/LED tiskáren podíl na trhu 10,1%, což představuje celkově třetí místo. Na druhém místě s podílem 29,2 % v počtu prodaných kusů je OKI na trhu rychlých barevných laserových/LED tiskáren. V novém finančním roce Oki předpokládá nárůst svého obratu o 9 % a další výrazný růst v prodeji barevných digitálních LED tiskáren určených nejen pro velké firemní zákazníky a veřejný sektor, ale i pro malé a střední firmy.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.