facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 3. 8. 2017

NAKIT se stal členem mezinárodní organizace TCCA

Národní agentura pro komunikační a informační technologie (NAKIT), se nově stala členem TCCA – globální organizace sdružující uživatele, provozovatele či operátory komunikačních sítí. TCCA působí v oblasti kritické infrastruktury už od roku 1994. V současnosti reprezentuje organizace z celého světa zabývající se poskytováním a rozvojem bezdrátové komunikace, ať už na mezinárodní, státní nebo třeba podnikové úrovni.



„NAKIT má jedinečnou pozici ve formování a provozování ICT systémů, které chrání české občany a státní infrastrukturu. Jsme rádi, že jsme se mohli stát členy TCCA. Těšíme se na spolupráci, která NAKIT obohatí o nové poznatky, díky nimž budeme moci rozvíjet a zkvalitňovat naše služby pro složky integrovaného záchranného systému a veřejnou správu," říká Alan Ilczyszyn, který byl v červenci 2017 jmenován novým ředitelem NAKITU.

Agentura byla založena v roce 2015 jako organizace zajišťující dlouhodobý a koncepční vývoj státní informační a komunikační infrastruktury. NAKIT navrhuje, staví a provozuje ICT systémy k ochraně životů, zdraví, bezpečnosti a majetku obyvatel České republiky. Díky rozsahu kompetencí a celorepublikové působnosti je agentura schopna zajistit provoz veškerých ICT systémů pro samotné Ministerstvo vnitra a všechny jeho podřízené organizace. Dlouhodobé priority agentury jsou především bezpečnost, odbornost, inovace a dlouhodobý rozvoj.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.