facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 3. 8. 2017

NAKIT se stal členem mezinárodní organizace TCCA

Národní agentura pro komunikační a informační technologie (NAKIT), se nově stala členem TCCA – globální organizace sdružující uživatele, provozovatele či operátory komunikačních sítí. TCCA působí v oblasti kritické infrastruktury už od roku 1994. V současnosti reprezentuje organizace z celého světa zabývající se poskytováním a rozvojem bezdrátové komunikace, ať už na mezinárodní, státní nebo třeba podnikové úrovni.



„NAKIT má jedinečnou pozici ve formování a provozování ICT systémů, které chrání české občany a státní infrastrukturu. Jsme rádi, že jsme se mohli stát členy TCCA. Těšíme se na spolupráci, která NAKIT obohatí o nové poznatky, díky nimž budeme moci rozvíjet a zkvalitňovat naše služby pro složky integrovaného záchranného systému a veřejnou správu," říká Alan Ilczyszyn, který byl v červenci 2017 jmenován novým ředitelem NAKITU.

Agentura byla založena v roce 2015 jako organizace zajišťující dlouhodobý a koncepční vývoj státní informační a komunikační infrastruktury. NAKIT navrhuje, staví a provozuje ICT systémy k ochraně životů, zdraví, bezpečnosti a majetku obyvatel České republiky. Díky rozsahu kompetencí a celorepublikové působnosti je agentura schopna zajistit provoz veškerých ICT systémů pro samotné Ministerstvo vnitra a všechny jeho podřízené organizace. Dlouhodobé priority agentury jsou především bezpečnost, odbornost, inovace a dlouhodobý rozvoj.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.