facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 7. 2011

Náhlavní souprava Jabra PRO 9450

pomůže firmám přejít na řešení sjednocené komunikace

Náhlavní souprava Jabra PRO 9450 je navržena pro firmy, které se snaží o hladký přechod na sjednocenou komunikaci (UC) – dokáže si snadněji poradit s hovory z různých typů standardních i internetových telefonů. Souprava je optimalizována pro všechny přední dodavatele produktů sjednocené komunikace a internetových telefonů.


Jabra PRO 9450 umožňuje uživatelům přijímat hovory čtyřmi různými způsoby: pomocí náhlavní soupravy v situacích, kdy uživatel nesedí za pracovním stolem; stisknutím tlačítka na panelu dokovací jednotky; pomocí softwaru Jabra Call Manager; nebo pomocí klávesových zkratek počítače. Mikrofon s potlačením šumu zajišťuje zřetelné snímání hlasu, širokopásmový přenos hlasu dodává hovorům jasný zvuk. Náhlavní souprava má dosah až 150 metrů.

  • Specifikace:
  • Širokopásmový zvuk a digitální zpracování signálu (DSP)
  • Mikrofon s potlačením šumu
  • Dosah náhlavní soupravy až 150 metrů
  • Multifunkční připojení umožňující mít současně připojen stolní telefon i softphone
  • Doba hovoru až 8 hodin, pohotovostní doba až 46 hodin
  • Intuitivní průvodce nastavením sloužící k jednoduchému připojení telefonů
  • 3 možnosti nasazení: spona přes hlavu, ušní háček a spona za krk
  • Hmotnost náhlavní soupravy: 28 g
  • Doporučená koncová cena modelu Jabra PRO 9450 na českém trhu je 8 900 Kč bez DPH.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.