Aktuality -> IT společnost - 19. 7. 2005

Na průběh TOP 10 letos poprvé dohlíží mezinárodní společnost

Komplexní dohled nad průběhem soutěží je u nás zatím spíše raritou. Společnost HotTop, organizační garant TOP PROGRAMu 2005, průběžně koordinuje postup při ověřování integrity a správnosti procesů probíhajících při organizačním zajišťování soutěží TOP 10 IT firem a TOP 10 Systémových integrátorů roku se společností Det Norske Veritas. Pro HotTop je pro důležité, aby byla zajištěna správnost, objektivita a nezávislost postupu při nominaci firem i při samotném hlasování. Proto se společnost jako garant soutěže rozhodla oslovit k zajištění těchto cílů nezávislou společnost s mnohaletými zkušenostmi a mezinárodním pozadím, jakou je právě DNV.

Letošní sedmý ročník TOP PROGRAMU zahrnuje dvě soutěže a stává se atraktivnějším pro širší spektrum společností zabývajících se dodávkami a službami na trhu informačních technologií. Tradičně od roku 1999 se jedná o vyhlášení TOP 10 systémových integrátorů a nově od letošního ročníku programu o vyhlášení TOP 10 IT firem roku. V rámci soutěže TOP 10 SI vybere odborná veřejnost, složená z voličů pořádajících organizací a účastníků konference Systémová integrace 2005, elitní desítku společností, které se nejvíce prosadily na trhu systémové integrace u nás a jsou odbornou veřejností považovány za nejvýraznější a nejznámější systémové integrátory v daném roce. Tři společnosti, které získají největší počet hlasů, pak budou slavnostně oceněny jako TOP systémový integrátor roku 2005.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.