Na český trh vstupuje HTC One SV

podporující mobilní sítě LTE

Společnost HTC potvrdila příchod nejnovějšího přírůstku modelové řady One, telefonu HTC One SV, na český trh. Nový model HTC One SV je osazen operačním systémem Android Ice Cream Sandwich a rozšířen o populární uživatelskou nadstavbu Sense 4. Díky dvoujádrovému procesoru Qualcomm Snapdragon S4 1.2 GHz a plnému využití nejmodernější technologie mobilních sítí dosahuje výborného výkonu. Umožňuje streamování videa ve vysoké kvalitě, hraní náročných her i bezproblémový chod většího počtu aplikací najednou. V případě, že nová generace mobilní sítě LTE nebude v okolí dostupná, je možné přepnout na standardní 3G síť.



Interní 8GB paměť je rozšiřitelná prostřednictvím integrovaných online služeb Dropbox a SkyDrive, telefon je vybavený i slotem pro microSD kartu. Díky bezdrátové technologii NFC a funkci Android Beam lze sdílet soubory a složky pouhým přiložením telefonu k dalšímu přístroji vybavenému čipem NFC.

 

Model HTC One SV je věrný designovému směru telefonů HTC. Displej chráněný odolným sklem Gorilla Glass 2 je zasazený do polykarbonového těla, které je pevné, ale i přesto měkké na dotek. Elegantní sportovní design zvýrazňuje stříbrný či kovový vzhled okrajových lemů. Na českém trhu budou na výběr dvě barevná provedení – azurově modrá nebo ledovcově bílá.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.