Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 9. 2012

Multimediální telefon Aastra BluStar 8000i

Společnost oznámila dostupnost multimediálního telefonu Aastra BluStar 8000i. Aastra BluStar 8000i poskytuje podnikům výkonné a uživatelsky jednoduché zařízení určené k zajištění videokonferencí a spolupráce. Zařízení spojuje videokonferenční komunikace v HD kvalitě s integrovanými unified communications (UC) a podnikovými aplikacemi. Se svou 13-ti palcovou barevnou dotykovou obrazovkou, čtyřmi mikrofony s možností hlasového záznamu a třemi reproduktory v hi-fi kvalitě, poskytuje Aastra BluStar 8000i kvalitní přenos obrazu a zvuku, prostřednictvím kterého zajišťuje dojem spolupráce „v reálném prostředí“.



Multimediální stolní telefon zvyšuje produktivitu díky lepší týmové spolupráci nabídkou videokonference mezi více stranami. Jediným stiskem tlačítka a bez potřeby rezervace konferenčních místností mohou týmy pořádat konferenční hovory, sdílet dokumenty ve svých počítačích, prohlížet a diskutovat vývoj projektů, spolupracovat rychle a efektivně, a významně zvyšovat produktivitu a rychlost reakce na nejrůznější požadavky.

 

V první fázi bude telefon Aastra BluStar 8000i dodáván s aplikačním serverem BluStar Application Server (BAS). Ve druhé fázi je plánováno propojení multimediálního telefonu s řešeními Aastra pro správu hovorů (Call Managers) ve formě koncového SIP zařízení.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.