facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 18. 4. 2006

MULTIMA ohlásila finanční výsledky

JanNovotny616.jpgSpolečnost MULTIMA ohlásila auditované finanční výsledky za první fiskální rok v období od února do prosince 2005. Společnost dosáhla v tomto období obratu 50,1 mil. Kč a čistého zisku 1,036 mil. Kč. Podíl služeb na celkovém obratu činil 90 %. Jan Novotný, výkonný ředitel a předseda představenstva, komentoval výsledky takto: "Rok 2005 byl pro společnost MULTIMA rokem zahájení obchodních aktivit a stabilizace. Z tohoto pohledu jsou dosažené výsledky lepší, než jsme očekávali.

Stále více podniků si uvědomuje důležitost role IT při naplňování obchodních cílů. Ze strany trhu cítíme stále se zvyšující zájem o implementace nástrojů bezpečnostního a infrastrukturního managementu, o řešení vnitropodnikových informačních portálů a o vývoj aplikačních nadstaveb, které souvisí se zvyšování efektivity řízení firemních procesů.

Nejdůležitější události roku 2005
  • samotné uvedení společnosti na trh v únoru 2005
  • získání prvních významných zákazníků, především z odvětví finančnictví a bankovnictví (Pojišťovna České spořitelny, Kooperativa), cestovního ruchu (Čedok) a průmyslu (Metrostav)
  • získání partnerství a certifikovaných kompetencí se společnostmi Microsoft, NetIQ a Altiris.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.