facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 8. 3. 2006

Multifunkční 20“ displej Sony

Sony_HT205_610.jpgSpolečnost Sony uvádí nový širokoúhlý multifunkční displej model MFM-HT205. Displej MFM-HT205, s úhlopříčkou 20 palců a supervysokým rozlišením WSXGA+ (1680 × 1050) byl konstruován na základě různých požadavků uživatelů a nabízí jejich komplexní řešení. Funguje jako primární displej počítače, televizor s plnou výbavou či jako obrazovka k DVD přehrávači, digitálnímu fotoaparátu nebo herní konzole. Displej má dobu odezvy 6 ms, kontrastní poměr 1600:1 a vestavěný TV tuner s dálkovým ovladačem.

Využívá technologie vylepšení obrazovky Sony X-black LCD, což v praxi znamená přínos v podobě zvýšeného jasu, kontrastu, živých barev a skutečné černé. Široké využití displeje HT205 je podpořeno velkou nabídkou obrazových a zvukových vstupů, mezi nimiž lze snadno přepínat pomocí ovládacích prvků displeje. Na displeji najdete tři vstupy pro videosignál – konektory pro kompozitní video/S-video, komponentní video a nyní i konektor SCART. Zastoupen je jak analogový HD15, tak digitální DVI-D vstup, takže k displeji lze připojit až dva počítače zároveň, navíc s možností rychlého přepínání mezi nimi.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.