facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 4. 9. 2006

MS představuje nového ředitele péče o zákazníky

Microsoft_Frantik_635.jpgSpolečnost Microsoft oznámila změnu na pozici ředitele péče o zákazníky. S platností od 1. září se rozvoji dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory bude věnovat David Frantík, který vystřídal po tříletém působení Romana Šuka. Kromě péče o zákazníky je David Frantík odpovědný také za transformaci obchodních procesů v rámci celé společnosti. Roman Šuk společnost Microsoft neopouští. Od 1. září 2006 nastoupil na pozici ředitele péče o zákazníky pro oblast střední a východní Evropy.

David Frantík vystudoval Vysoké učení technické v Brně. Před svým příchodem do Microsoftu působil David Frantík ve vedoucích pozicích společností IBM Business Consulting Services a Integrated Control Systems. Davidovi je 39 let, je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří elektronická hudba, lyžování a horská turistika.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.