facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 4. 9. 2006

MS představuje nového ředitele péče o zákazníky

Microsoft_Frantik_635.jpgSpolečnost Microsoft oznámila změnu na pozici ředitele péče o zákazníky. S platností od 1. září se rozvoji dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory bude věnovat David Frantík, který vystřídal po tříletém působení Romana Šuka. Kromě péče o zákazníky je David Frantík odpovědný také za transformaci obchodních procesů v rámci celé společnosti. Roman Šuk společnost Microsoft neopouští. Od 1. září 2006 nastoupil na pozici ředitele péče o zákazníky pro oblast střední a východní Evropy.

David Frantík vystudoval Vysoké učení technické v Brně. Před svým příchodem do Microsoftu působil David Frantík ve vedoucích pozicích společností IBM Business Consulting Services a Integrated Control Systems. Davidovi je 39 let, je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří elektronická hudba, lyžování a horská turistika.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.