Aktuality -> IT společnost - 4. 9. 2006

MS představuje nového ředitele péče o zákazníky

Microsoft_Frantik_635.jpgSpolečnost Microsoft oznámila změnu na pozici ředitele péče o zákazníky. S platností od 1. září se rozvoji dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory bude věnovat David Frantík, který vystřídal po tříletém působení Romana Šuka. Kromě péče o zákazníky je David Frantík odpovědný také za transformaci obchodních procesů v rámci celé společnosti. Roman Šuk společnost Microsoft neopouští. Od 1. září 2006 nastoupil na pozici ředitele péče o zákazníky pro oblast střední a východní Evropy.

David Frantík vystudoval Vysoké učení technické v Brně. Před svým příchodem do Microsoftu působil David Frantík ve vedoucích pozicích společností IBM Business Consulting Services a Integrated Control Systems. Davidovi je 39 let, je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří elektronická hudba, lyžování a horská turistika.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.