facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 7. 2005 - Karel Heinige

Motorola rekordní ve 2. čtvrtletí

Tržby společnosti dosáhly výše 8,83 miliard dolarů, což představuje meziroční nárůst 17 %. Zisk na jednu akcii narostl o 52 % (0,38 dolaru oproti 0,25 dolaru) a nárůst celosvětového tržního podílu byl 3,3 %. Zvýšení počtu prodaných telefonů na 33,9 milionů přístrojů znamená zvýšení celosvětového tržního podílu na 18,1 %. To by mělo znamenat 2. místo mezi výrobci. Podíl českého trhu byl zmíněn jen velmi mlhavě, s tím, že největší obrat dělají mobilní operátoři. Ani se nedivím. Když jsem hodinu před tiskovou konferencí obcházel výkladní skříně prodejců mobilních telefonů, tvořily mobily Motorola jen mizivé procento vystavených modelů. Kromě Motoroly RAZR, která je v současnosti notoricky známá z televizní reklamy jednoho z operátorů, jen jeden až dva další modely a jinak nic.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.