facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 2. 2008

Motorola má nového generálního ředitele

Společnost Motorola jmenovala s účinností od 1. ledna 2008 do funkce generálního ředitele Motorola
s.r.o. Petra Špinara. Ten vystřídal ve funkci Martina Jíru, který působil ve firmě více než sedm let.
Petr Špinar bude jako generální ředitel dohlížet na všechny obchodní aktivity lokálních poboček Motorola, další rozvoj obchodu v České republice a posílení partnerské sítě.
V rámci pobočky v Brně, která je zaměřená na mezinárodní zákazníky, bude také zodpovědný za posílení služeb a servisu společnosti Motorola prakticky na celém světě. Vedle funkce generálního ředitele bude Petr Špinar i nadále zastávat svou původní funkci regionálního obchodního ředitele pro biometrické technologie.


Nově jmenovaný generální ředitel se může pochlubit jak technickými, tak manažerskými a obchodními zkušenostmi z oblasti IT. Do společnosti Motorola přišel Petr Špinar před dvěma lety s více než 9letými zkušenostmi na lokálních a regionálních vedoucích pozicích ve firmě Hewlett-Packard Company. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně, Fakultu elektrotechniky, obor technická kybernetika. Svůj volný čas věnuje Petr Špinar cestovani, historii a sportu.
„Rád bych svými zkušenostmi přispěl k úspěšnému růstu společnosti Motorola v České republice a také k posílení našich služeb a servisu ve všech zemích, které česká pobočka zastřešuje,“ komentuje svoji novou roli generální ředitel Motorola pro Českou republiku Petr Špinar. „Výzvy a příležitosti, které nabízí dynamický obor komunikací mně lákaly už od školních let. Možnost setkat se s nimi pravě ve společnosti Motorola je pro mne nejen osobní výzvou, ale také možností uplatnit zkušenosti, které jsem získal v neustale se měnícím světě informačních technologií,“ dodává.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?