facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 16. 3. 2007

Motherboardy ASUS s rozhraním HDMI

M2A-VM-HDMI711.jpgASUSTeK Computer uvádí na trh novou řadu základních desek s rozhraním HDMI, kompatibilních s HDCP – ASUS M2A-VM HDMI. Díky rozhraní pro média s vysokým rozlišením HDMI (High Definition Multimedia Interface) poskytují základní desky ASUS M2A-VM HDMI přehrávání audio- a videozáznamu ve vysoké kvalitě. Základní deska dále podporuje systém ochrany digitálního záznamu HDCP (High-Bandwidth Digital-Content Protection) a vysílání multimédií v původní kvalitě z chráněných disků ve formátu HD DVD a Blu-ray, a to bez jakéhokoliv rušení nebo ztráty kvality.

Základní desky ASUS M2A-VM HDMI rovněž podporují novou technologii Surroundview umožňující připojení až čtyř monitorů současně. Ve spolupráci s výstupy Dual-VGA tato deska umožňuje uživatelům využít funkci Surroundview ke zlepšení zážitků ze sledování videa. Tato funkce je vhodná pro pohodlné souběžné zpracování úloh (tzv. multitasking), přičemž se nabízí širší zobrazovací plocha pro aplikace požadující širší displej.
Desky řady ASUS M2A-VM se rovněž dodávají ve verzi, která umožňuje přehrávání disků Blu-ray a HD DVD se záznamem kompatibilním s HDCP prostřednictvím výstupu DVI.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.