facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 18. 4. 2006

Motherboard ASUS na platformě Intel Viiv

ASUS_N4L-VMDH616.jpgASUSTeK Computer představil základní desku N4L-VM DH formátu mikro ATX s certifikací pro Dolby a Viiv. Zároveň je první základní deskou společnosti ASUS kompatibilní s Windows MCE, která podporuje procesor Intel Core Duo Mobile a jejíž tiché chlazení zajišťuje provoz bez omezení výkonu. Základní deska N4L-VM DH je vybavena multimediálními funkcemi, má vestavěný TV výstup.

Zvuk je zprostředkován obvodem ALC 882M 8-CH s výstupem na S/PDIF spolu s podporou Dolby Master Studio. DVI výstup pro nejkvalitnější přenos obrazu si však musíte zakoupit v podobě karty ASUS R-DVI-ADD2. Základní deska je dále vybavena gigabitovým síťovým kontrolerem Intel 82573L, dvěma vestavěnými SATA porty a dvěma externími SATAII porty. Více informací naleznete na www.asus.com.
Naši redakci udivuje, že deska není vybavena integrovanou grafickou kartou s DVI výstupem, pro připojení nejmodernějších zobrazovacích jednotek, hned z výroby. To by neměl být žádný technologický problém. Naopak přítomnost kompozitního TV výstupu považujeme za naprostý anachronismus.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.