facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 7. 2006

Moravia IT otevírá výrobní centrum v Argentině

CeciliaP628.jpgSpolečnost Moravia IT oznámila rozšíření svých celosvětových aktivit do oblasti Latinské Ameriky. Po pobočkách v Evropě v 90. letech, v USA (2001), Irsku (2002), Číně (2003) a Japonsku (2004) otevírá společnost nové výrobní centrum v Argentině ve městě Rosario a jmenuje paní Cecilii Piaggio (na obrázku) výkonnou ředitelkou Moravia IT Argentina. Nově otevřené středisko pro Latinskou Ameriku bude poskytovat služby vedení vícejazyčných lokalizačních projektů pro globální zákazníky společnosti se speciálním zaměřením na regionální podporu klientů společnosti Moravia IT na americkém kontinentě.


Nová kancelář současně zvýší kapacitu společnosti pro lokalizační služby do španělštiny a brazilské portugalštiny – dvou jazyků, u kterých se poptávka celosvětově neustále zvyšuje. Paní Piaggio nastoupila do společnosti Moravia IT na začátku roku 2006 a od té doby pracovala v brněnské centrále společnosti, kde společně s výrobním týmem a vedením připravovala tuto důležitou expanzi. Tým, který se připojí k Cecilii Piaggio v Argentině, zahrnuje zkušené odborníky z oblasti vedení projektů a softwarového engineeringu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.