facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 9. 2. 2007

Monitory s kontrastním poměrem 3000:1

LG_L1960TR706.jpgSpolečnost LG Electronics uvádí na český a slovenský trh další unikátní novinku v oblasti monitorů. Jde o sérii modelů s ojedinělým kontrastním poměrem, který v dynamickém módu dosahuje hodnoty 3000:1. Kontrastní poměr zajišťuje technologie DFC, která pracuje s trojicí speciálních obvodů – Auto Contents Recognition (ACR), Digital Contrast Enhancer (DCE) a Digital Contrast Mapping (DCM) umístěnými uvnitř monitoru. Korekce obrazu probíhá postupně přes všechny tři obvody. Obvod ACR analyzuje vstupní signál a automaticky rozpozná složky, které potřebují kontrast zvýraznit.

DCE kontroluje u vybraných složek míru zvětšení kontrastního poměru. Jeho úkolem je chránit tyto složky před tzv. "přepálením". Na závěr nastupuje obvod DCM, který aplikuje zvýšený kontrast na potřebné složky a optimalizuje vůči těmto složkám zbytek obrazu. Poměr tmavých a světlých míst obrazu v závislosti na tom, jaká data „proudí“ přes grafickou kartu do monitoru, upravuje čip f-engine. Kontroluje s maximální přesností správný poměr mezi vysokým kontrastem a jasem. Zákazníci se mohou s kontrastním poměrem 3000:1 setkat v současné době u monitorů LG L1960TR a L1960HR. Nabízet jej bude také chystaná řada monitorů LG Fantasy, která bude uvedena na český trh v březnu 2007.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.