facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 11. 6. 2008

Monitory BenQ "G" s dynamickým kontrastem

BenQ rozšiřuje svoji produktovou řadu G o další dva modely LCD monitorů s označením G2000WD (20,1") a G2400WD (24"). Nové velkoformátové širokoúhlé displeje se zvlášť dobře hodí pro firemní informační systémy a finanční aplikace, systémy s více monitory a pro připojení k notebookům. Všechny modely disponují technologií dynamické změny kontrastního poměru, a přitom si zachovávají další charakteristické parametry řady G, jako např. reakční dobu 5 ms, technologii Senseye+Photo Human Vision či certifikaci pro použití s Windows Vista. Technologie pro dynamickou změnu kontrastního poměru automaticky přizpůsobuje intenzitu podsvícení podle aktuálně zobrazovaného vstupu, takže dokáže zobrazit i tmavé detaily velmi ostře a věrně.


Uživatel může dosáhnout ještě lepšího zobrazení při použití funkce Senseye+Photo, která vylepšuje některé parametry digitálního obrazu. K dispozici je i pět přednastavených režimů, do kterých se lze přepnout jedním stiskem tlačítka: Standard, Dynamic, Photo, Movie a sRGB. Displeje mají pozorovací úhly 160° a možnost instalace na stěnu.
Doporučená koncová cena monitoru G2000WD je 4067 Kč, v případě modelu G2400WD pak 6500 Kč.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.