facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 3. 10. 2006

Mobilní telefon jako pevná linka

Ateus_me_cel_640.jpg2N TELEKOMUNIKACE představuje novinku Ateus Mobility Extension, zařízení umožňující připojit mobilní telefon koncového uživatele k jakékoliv pobočkové ústředně jako standardní kancelářskou linku. Díky tomuto připojení lze využívat veškeré funkce ústředny, a to i v případě, že pracujete mimo kancelář. Pokud zákazník volá do kanceláře na pevnou linku, začne ve stejný okamžik zvonit jak pevná linka, tak mobilní telefon. Po přijmutí hovoru na jednom z telefonů, přestane druhý z nich zvonit. Při hovoru je možné využívat řadu funkcí ústředny, včetně přesměrování, převzetí hovoru, přepojení, či vstupu do firemní hlasové schránky.

Stejně tak lze z mobilního telefonu vytočit číslo SIM karty Mobility Extension. Zařízení rozpozná mobilní číslo číslo a umožní přístup na ústřednu firmy. Od této chvíle se mobilní telefon chová stejně jako pevná linka a to za stejnou cenu. Hovorné přes firemní ústřednu je ve většině případů nižší než volání z mobilu. Volání mezi Mobility Extension a mobilem je pak v rámci tarifu VPN velmi levné nebo je zdarma.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.