Aktuality -> Hardware - 21. 12. 2006

Mobilní LCD projektor Hitachi CP-X1

HitachiCPX1_651.jpgSpolečnost Hitachi Digital Media Group oznámila uvedení nového LCD projektoru CP-X1 navrženého pro potřeby moderních mobilních profesionálů, kteří pracují v prostředí malých a středních společností i větších podniků. Cílem při tvorbě konstrukčního designu modelu CP-X1 bylo spojení požadavků pro snadné používání a přenositelnost s nároky na kvalitu, výkon a spolehlivost. Předvádění prezentací bez nutnosti používat PC znamená, že uživatel uloží prezentaci na USB flash disk a ten pak jednoduše připojí do projektoru, když ji bude chtít spustit.

Pohodlí při přípravě prezentace zvyšuje širokoúhlý objektiv s krátkou projekční vzdáleností, který dokáže vytvořit obraz s úhlopříčkou 152 cm z projekční vzdálenosti 1,5 metru.Projektor je možné uvést do provozu během několika sekund od příchodu do prezentační místnosti a není potřeba čekat po skončení schůzky, aby jej bylo možné vypnout. Duální RGB vstup umožňuje připojit současně dva počítače, což ještě více usnadňuje situaci, když se na prezentaci podílí více osob. Projektor se vyznačuje úrovní hluku 30 dB v tichém režimu, hmotností 1,7 kg, jasem 2000 lumenů, kontrastním poměrem 500:1 a věrnými barvami, které zajišťuje LCD technologie.
Model CP-X1 je prvním z prvním z řady nových projektorů, během měsíce bude následovat projektor CP-X2, jenž bude navíc doplněn o možnosti propojení nejen pomocí kabelů, ale i bezdrátového připojení.
Projektor Hitachi CP-X1 je v celé Evropě k dostání od října 2006 a model CP-X2 jej bude následovat v lednu 2007.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.