- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
MobilKom rozhodl o restrukturalizaci
Společnost MobilKom, český operátor poskytující mobilní a pevné připojení a hlasové služby pod značkou U:fon, projde v příštích měsících restrukturalizací v rámci insolvenčního řízení. Dohodli se na tom vlastník a management společnosti jako na dalším kroku ozdravění provozu čtvrtého mobilního operátora v České republice. Důvodem je očištění operátora od velkého úvěrového zatížení z minulosti a zajištění jeho budoucího fungování. Tento administrativní krok nijak neovlivní poskytování služeb stávajícím a novým zákazníkům U:fon.


Cílem tohoto kroku managementu MobilKom je očistit společnost od úvěrové zátěže z minulosti a umožnit její budoucí fungování a prosperitu. Společnost MobilKom dnes nemá žádné finanční závazky po splatnosti vůči státu a zaměstnancům. Zároveň je schopna díky aktivní zákaznické bázi hradit běžné provozní náklady, tedy i závazky vůči dodavatelům. Management MobilKomu ve svém návrhu na povolení reorganizace proto předpokládá zájem všech zainteresovaných stran, tedy věřitelů, zaměstnanců i vlastníka, na dalším provozu a rozvoji společnosti. Insolvenční návrh proto obsahuje současně propracovanou koncepci restrukturalizace společnosti.
Vlastní insolvenční návrh společnosti je administrativním krokem, který nikterak negativně neovlivní poskytování hlasových a datových služeb stávajícím a budoucím zákazníkům operátora U:fon.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |