Aktuality -> IT společnost - 17. 10. 2014

MMD hlásí personální změny na nejvyšších postech

Společnost MMD, která na český trh dodává monitory značky Philips, ohlásila personální změny na klíčových postech. Martin Hempl se stal country managerem společnosti pro Českou republiku a Slovensko, František Koutník nastoupil na pozici channel managera.



„Jsem rád, že v našem týmu mohu přivítat Františka Koutníka, který u nás může plně zúročit svoje dosavadní pracovní zkušenosti. Není to v oblasti IT byznysu žádný nováček, a proto věřím, že společně s Martinem vytvoří silný a úspěšný tým,“ popřál oběma Jiří Dubina, Regional Sales Director.

 

S platností od října se novým country managerem pro Českou republiku a Slovensko stal Martin Hempl (39), který dosud v MMD působil jako channel manager pro VIP zákazníky. Nahradil tak Janu Robešovou, která dočasně přerušuje svoji profesní kariéru a odchází na mateřskou dovolenou.

 

Novým channel managerem se stal František Koutník (32), který doposud působil ve společnosti Verbatim, kde se dva roky staral o retailové zákazníky na českém a slovenském trhu. Předtím pracoval necelé tři roky ve společnosti eD‘ system Czech. Má rád sport, především fotbal, a cestování.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.