facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 17. 10. 2014

MMD hlásí personální změny na nejvyšších postech

Společnost MMD, která na český trh dodává monitory značky Philips, ohlásila personální změny na klíčových postech. Martin Hempl se stal country managerem společnosti pro Českou republiku a Slovensko, František Koutník nastoupil na pozici channel managera.



„Jsem rád, že v našem týmu mohu přivítat Františka Koutníka, který u nás může plně zúročit svoje dosavadní pracovní zkušenosti. Není to v oblasti IT byznysu žádný nováček, a proto věřím, že společně s Martinem vytvoří silný a úspěšný tým,“ popřál oběma Jiří Dubina, Regional Sales Director.

 

S platností od října se novým country managerem pro Českou republiku a Slovensko stal Martin Hempl (39), který dosud v MMD působil jako channel manager pro VIP zákazníky. Nahradil tak Janu Robešovou, která dočasně přerušuje svoji profesní kariéru a odchází na mateřskou dovolenou.

 

Novým channel managerem se stal František Koutník (32), který doposud působil ve společnosti Verbatim, kde se dva roky staral o retailové zákazníky na českém a slovenském trhu. Předtím pracoval necelé tři roky ve společnosti eD‘ system Czech. Má rád sport, především fotbal, a cestování.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.