Aktuality -> IT Business - 4. 3. 2019

Miroslav Kořen je novým generálním ředitelem Kaspersky Lab

Miroslav Kořen nastoupil na pozici generálního ředitele pro východní Evropu ve společnosti Kaspersky Lab. Z Prahy povede východoevropský tým a bude zodpovědný za dlouhodobý růst a výkonnost společnosti v oblasti B2C produktů, digitálních prodejů a firemních kyberbezpečnostních řešení napříč trhy v tomto regionu. Miroslav Kořen působí v oblasti IT už více než 14 let. Zkušenosti s programováním, obchodem i managementem získal v řadě firem z tohoto sektoru. Do Kaspersky Lab přichází ze společnosti SUSE, kde pod jeho vedením český a slovenský trh vykazoval každoroční růst obratů. V minulosti pracoval také pro SAP, Oracle nebo Capgemini. Po vysokoškolských studiích v Praze si doplnil odborné vzdělání dvouletým studiem MBA zaměřeným na IT management.



„Na řízení aktivit Kaspersky Lab ve východní Evropě se těším zejména proto, že v těchto zemích vidím velký potenciál k růstu. Rád bych využil všechny své zkušenosti, abych posílil pozici Kaspersky Lab na všech trzích v regionu, zejména pak v podnikovém segmentu,“ říká Miroslav Kořen.

Do regionu východní Evropy patří následující území a trhy: Česká republika, Slovensko, Albánie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Řecko, Maďarsko, Rumunsko, Severní Makedonie, Moldávie, Černá Hora, Srbsko, Slovinsko a Ukrajina.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.